woensdag 15 januari 2014

Blue Log Cabin Quilt (27)

Zoals ik gisteren al heb aangekondigd ben ik vandaag begonnen met het naaien van de laatste 34 blokken voor deze quilt. Ik heb al gezegd dat dit laatste blok (van 10 cm in het vierkant) 4 variaties kent. Deze week wil ik de blokken voor één van die variaties naaien. De volgende week dan weer alle blokken voor één van de variaties en zo verder. Per variatie moeten er 8 of 9 blokken genaaid worden en dat wil ik over 2 dagen verdelen. Deze eerste variatie betreft 8 blokken en dit zijn de eerst 4.

I told you yesterday that I would start the sewing of my last 34 blocks for the blue log cabin quilt today. I also told you this last block (4 inch square) has 4 variations. This week I want to sew the blocks for one of the variations. Next week the second variation and so on. Every variation contains 8 or 9 blocks and I will spread this over 2 days. This variation cantains 8 blocks and these are the first 4.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten