donderdag 28 maart 2013

Dag # 178 enveloppe boek / envelop book

Vandaag ben ik verder gegaan met mijn poging om een aantal enveloppen op een leuke manier in te binden. Nadat ik de voor en achterkant met mooi papier heb beplakt heb ik het binnenwerk gemaakt. Ik heb een harmonica van hetzelfde papier als de omslag gevouwen. In de vouwen heb ik de enveloppen geplakt met dubbelzijdige tape. Van stevig papier heb ik een rug voor het boekje gevouwen en daarna alles, ook weer met dubbelzijdige tape, aan elkaar gezet. Ik vind het geheel erg geslaagd voor een eerste exemplaar.

Today I worked on the envelop book that I started yesterday. The cover is wrapped in light green paper with a touch of dark green. The spine is made of a piece of light green paper that is folded in accordion style. I have put some dubble sided tape in the folds and then I inserted the pages. After inserting the pages I have glued on the covers and completed the book. I like the result.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten