zaterdag 2 maart 2013

Dag # 153 Gastenboek / Guestbook

Binnenkort viert mijn zus haar 50 ste verjaardag, met een high tea voor alle familie, vrienden en collega's. Omdat ik graag iets voor haar wil maken dat een blijvende betekenis heeft heb ik in overleg gekozen voor een gasten boek. En dan natuurlijk geen standaard gastenboek. Het is de bedoeling dat de gasten hun wensen en namen op losse kaartjes zetten die dan in het boek verzameld worden. Als basisboek heb ik een smashbook gekocht in retro stijl. Dit boek moet de komende weken nog verder aangepast worden. Vandaag ben ik niet verder gekomen dan het kopen van het boek en het verzamelen van een aantal te gebruiken vellen papier uit mijn eigen voorraad.

At the end of this month my sister will celebrate her 50th birthday. She will have a high tea with her family,  friends and colleagues. I wanted to make her something to remember this day. Together we decided that I would make a guestbook. And ofcourse no storebought guestbook! I will ask all guests to write and sign a little card. The individual cards will be collected in the book. As a beginning I have bought a smashbook in retro styl. This book must be altered a little to fit its goal. Today I only had time to buy the book and collect some useful papers from my own stash.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten