vrijdag 8 maart 2013

Dag # 159 Journaling

Mijn blauwe journaal pagina van een aantal dagen geleden was naar mijn mening nog niet helemaal af. Een aantal dingen heb ik nog met een zwarte stift omlijnd voor een extra accent. Stempelen op de achtergrond lukte niet meer doordat de lijmlaag ondoordringbaar was geworden. Ik laat het verder maar zo. Wel heb ik alvast 2 nieuwe achtergronden gemaakt voor een volgende ronde.

I thought the blue journal page I made a couple of days ago wasn't finished yet. For an extra accent I outlined some parts with a black marker. I tried to use some stamps in the background but the background didn't take any stamp ink anymore, it was sealed by the glue I used already. So the page is finished now. I also made 2 new backgrounds in the same book for next time.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten