woensdag 27 maart 2013

Dag # 177 hoe te bewaren / how to keep?

Wie heeft er niet ergens een lade of een doos en soms wel 2 met dingen die niet weg mogen maar waarvan je ook niet goed weet hoe je het netjes kunt opbergen. Doordat ik al een aantal jaren met postcrossing bezig ben (www.postcrossing.com ) krijg ik post van over de hele wereld. De site is opgezet voor het versturen van ansichtkaarten (dus de gewone enkele kaarten die zonder enveloppe worden verstuurd). Zo nu en dan krijg ik echter kaarten e.d. in een enveloppe en soms zijn dat hele mooie enveloppen. Die bewaar ik dus. Maar dan. Hoe bewaar je zoiets op een nette en leuke manier. Ik heb nu een oplossing gevonden en een aantal van deze enveloppen ingebonden. Zo ben ik begonnen.

Most people have a box or maybe 2 with stuff they want to keep but they don't know how to keep these thing in a proper way. I'm a member of postcrossing (www.postcrossing.com) for a little more than 3 years now. That way I receive mail from all over the world. The site is about postcards but sometimes people use envelops and sometime very beautiful envelops. I keep those beautiul envelops. But then. How to keep them nice and tidy. I found a solution I think. I have bind them. This is the way I started.

karton voor de kaft / chipboard for the cover

de rug van het boek / the spine of the book
de enveloppen / the envelops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten