zondag 3 maart 2013

Dag # 154 Nieuwe materialen / new supplies

Afgelopen zaterdag ben ik naar Assen geweest. In de TT-hal was een leuke hobby beurs. Natuurlijk heb ik heel veel mooie dingen gezien maar helaas is mijn budget niet onbeperkt en alles kopen wat ik wil kan dus niet. Omdat ik op het moment regelmatig bezig ben met papier was ik op zoek naar achtergrond stempels en sjablonen. Verder was ik nieuwsgierig naar mooi papier en ik wilde weten of er ook goedkoop karton te koop was. De komende paar dagen zal ik jullie mijn aankopen laten zien. Eerst de sjablonen en een van de stempels.


stempelafdruk / stamp print

stempel / stamp

Last saturday I have visited a craftmarket in Assen.I have seen many beautiful new supplies but unfortunately my budget has its limits. I can't buy everything I would lik to have. At the moment I like to make journals and working in journals so I wanted some background stamps and templates. I also looked for some beautiful papers and some chipboard. The next few days I will show you what I bought. I start with the templates and one of the stamps.

afdruk / print

sjabloon / template


afdruk / print

sjabloon / template






Geen opmerkingen:

Een reactie posten