dinsdag 23 april 2013

Dag # 204 Logcabin Quilt (10)

Ook vandaag ben ik met de logcabin quilt bezig geweest. Ik ben begonnen met het tekenen van de volgende serie blokjes van 5 cm in het vierkant. Daarna heb ik in mijn stoffenvoorraad naar leuke combinaties van stoffen gezocht en de blokjes genaaid. In het totaal zitter er 34 blokjes van 5 cm in het patroon en ik heb er nu 20 klaar. Het zal duidelijk zijn dat deze quilt nog lang niet af is. Ik durf ook geen einddatum te benoemen zelfs niet bij benadering.

It was time for the logcabin quilt again. Today I started drawing the next serie of 2 inch square blocks. After the drawing I searched for some nice fabrics in my stash, cut the stripes and sew the little blocks. This pattern has 34 blocks of 2 inches. I made 20 sofar. You understand it will be a long time before this quilt is finished. I have no idea when the quilt will be finished, I don't dare to name a date.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten