woensdag 3 april 2013

Dag # 184 Journaling

Voor vandaag heb ik mijn altered book weer opgezocht. Een poosje geleden heb ik een paar achtergronden gemaakt en nu heb ik één van die pagina's verder uitgewerkt. Voor de achtergrond heb ik eerst witte verf gebruikt en daarna stempelinkt. Nu heb ik daar nog meer stempelinkt, een aantal stempel afdrukken en wat tekst aan toegevoegd. Ik ben nog steeds erg braaf gebleven door maar één kleur te gebruiken maar ik ben nog steeds te bang om dingen (pagina's) te verknoeien. De "perfectie" loslaten is nog steeds erg moeilijk.

For today I found my altered book again. Some time ago I made a couple backgrounds and now I used one of them. This background is made of white paint and stampink. Today I added more stampink, some stamp prints and the text. I only used one colour avoid mistakes. I'm stil afraid of doing things wrong and can't let go perfectionism.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten