woensdag 5 februari 2014

Weer terug / Back again

Nooit gedacht dat het zo lastig zou zijn om de blog weer op te pakken  na een dikke week van afwezigheid. Afgelopen week ben ik flink verkouden geweest en aansluitend was er een aantal dagen van weinig of geen creatieve inspiratie. Maar als ik nu niet weer aan de gang ga dan gebeurt het niet meer, dus gewoon weer beginnen. Ik ben begonnen aan een soort boekpagina van stof op A5 formaat (15 bij 20 cm). Het is een stuk beschilderde dikke canvas en daar heb ik verschillende stukjes kant op geplakt. Ik ben er nog niet tevreden over want ik vind onder andere het kleur contrast tussen het kant en de achtergrond nog te groot. Ik zal er nog eens een nachtje over slapen.

I never thought it would be this difficult to pick up old routines again after a week of not blogging. I had a bad cold last week and after that there were some days without any creative energie or inspiration. But I'm back again and slowly restarting my creative journey. This time I made a fabric bookpage (6 by 8 inch). It is made of a piece of painted canvas and some smaller pieces of white lace. I still have to find a way to blend the colors because the way it looks now isn't the way it should. Maybe I will wake up with some good ideas tomorrow.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten