maandag 10 februari 2014

mini album stippen en strepen / mini album dots and stripes (3)

Hoewel het album nog niet eerder zo genoemd is, is dit al de derde post over het album met stippen en strepen. Ik heb de titelpagina van het papierpakket al laten zien en vandaag heb ik de buitenkant van de kaft versierd met dit papier. Ik ben erg blij dat ik dit papier gevonden heb omdat ik tot nu toe niet veel papier kon vinden met wat fellere kleuren en eenvoudige patronen. Als sluiting heb ik gekozen voor een onzichtbare magneet sluiting.

In earlier posts this album hadn't a name yet but in this third post I have named it dots and stripes because of the paper I have used. I have showed you the title page of the paperpad in an earlier post. Today I have covered the outside of the album with the design paper. It wasn't easy to find some paper with bright colors and simple patterns. I uses an invisible magnet for the closure.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten