donderdag 6 februari 2014

nieuw mini album / new mini album

Naast alle andere dingen die nog liggen te wachten ben ik toch weer begonnen aan een nieuw mini album. Deze keer wil ik er één maken die wat groter is (20 bij 30 cm) omdat ik het wil gebruiken als verzamel album voor een aantal ansichtkaarten. Door mijn deelname aan postcrossing (zie www.postcrossing.com) heb ik een groot aantal ansichtkaarten verzameld en een aantal daarvan wil ik gesorteerd op thema in dit album opbergen. Omdat ik de kaarten niet wil beschadigen heb ik een wat groter album nodig. Ik ben begonnen met het maken van de kaft en ik heb het te gebruiken papier al uitgezocht.

Although I have a huge stash of onfinished objects I started a new mini album. This time I will make a large one (8 by 12 inches) because I want to use it for some postcards instead of photo's.  I'm a member of postcrossing (www.postcrossing.com) for some years now and I collected lots of beautiful postcards. In  the new album I want to show some of my postcards.  I started the album by making the cover and choosing the papers.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten