vrijdag 22 november 2013

klosje breien / loom knitting

Nieuw is het natuurlijk niet maar het is wel weer eens wat anders. Klosje breien of punniken. Deze keer niet op een klein klosje met 4 of 6 steken maar op een ring van ongeveer 28 cm en 41 steken. Een aantal weken geleden kwam ik tijdens het winkelen een set van 4 punnik ringen tegen voor 5 euro. Dat kon ik niet laten liggen en ik heb de set ringen gekocht. Nu ben ik de grootst ring aan het uitproberen met een mooie bol rood gemengd garen. Ik weet nog niet wat ik ga doen met het resultaat maar dat zie ik dan nog wel.


Ofcourse this isn't new but it is something different. Loom knitting. Some time ago I found a Loom knitting set of 4 looms in different sizes for only 5 euro's. I couldn't resist and bought the set. Now I'm experimenting with the biggest ring (about 11 inches and 41 pegs) and some beautiful red yarn. I don't know what I'm going to do with the result but that isn't important yet.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten