dinsdag 5 november 2013

kerst sterren / christmas stars

Op 4 januari 2013 ben ik begonnen met het naaien van de sterren blokken voor de nieuwe kerst quilt. Op 13 maart 2013 waren de blokken af. Ik heb toen ook een paar mogelijke ontwerpen voor de quilt laten zien. Sindsdien is het stil geweest voor wat betreft deze quilt in wording. Nu heb ik mij gerealiseerd dat het niet zo heel lang meer duurt voordat het kerst is en dat mijn quilt nog lang niet af is. Aan het werk dus. Vandaag heb ik mijn blokken weer tevoorschijn gehaald en eerst maar eens netjes op maat gesneden (20cm). Ook van de stof die ik voor de overige blokken ga gebruiken heb ik nu de blokken gesneden zodat ik morgen weer achter de naaimachine kan gaan zitten om een begin te maken met het in elkaar zetten van de quilt.

On the 4th of Januari 2013 I started sewing my wonky star blocks for a new Christmasquilt. On the 13th of March 2013 my block were ready. I also showed you then a couple of possible layouts for the quilt blocks. From that moment nothing ever happened with this quilt anymore. Now I realized christmas is almost there and the quilt isn't finished yet. I have to get to work on this very quick if I want it to be finished before christmas. Today I refound my blocks and I have trimed them to the right size (8 inch). I also cut some blocks of the other fabric I want to use in this quilt. Tomorrow I will start assembling this quilt.

het ontwerp dat ik wil gebruiken / the layout I want to use

de sterren / the stars

de andere blokken / the other block

Geen opmerkingen:

Een reactie posten