zondag 20 oktober 2013

nog een experiment / another experiment

Ook deze keer ben ik gewoon aan het spelen gegaan met kleur en materiaal. Naar aanleiding van de laatste experimenten met modelleer pasta en reliĆ«f heb ik nu gekozen voor een canvas van 20 cm in het vierkant. Ik ben begonnen met een laag gescheurde stroken van gekleurd  dun vezel papier. Vervolgens heb ik de stukjes kant en stof toegevoegd, daarna een flinke laag gesso en als laatste de groene spray verf. Dit resultaat is al een stuk beter naar mijn idee.

This time I sarted playing with some craft supplies and some colour. After the experiments with modeling paste and texture of the last time, I decided to use a square canvas of 8 inch. I started putting a layer of torn coloured thin paper on the canvas. The next step was the addition of some fabric and a strip of lace. Before I started colouring it with some green spray paint I added a thick layer of gesso. It turned out nice I think.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten