donderdag 24 oktober 2013

kerstkaarten / christmas cards

In de vorige blogpost stond er nog een vraagteken in de titel maar nu niet meer. Het is niet meer een vraag of er nog kaarten gemaakt moeten worden maar een feit. De genoemde 20 kaarten zijn niet genoeg voor wat ik wil versturen. Ik moet dus aan het werk. Als eerste heb ik een boekjes idee uitgewerkt als kaart patroon. Op youtube kwam ik een gevouwen accordeon boekje tegen met pagina's van ongelijke breedte een zogenaamd gestapeld accordeon boekje. Door gewoon printerpapier te beplakken met mooi kerstpapier is het een kerst kaart geworden. Ik ben begonnen met een half vel A3 papier (ongeveer 40 bij 15 cm ). Verder spreken de foto's voor zich denk ik.

Last blogpost there was a questions mark in the title but not this time. The fact is: extra Christmas card have to be made. The 20 cards I mentioned last time are not enough, so I have to make more. I found my first idea on youtube. There was an idea with an  accordion book with pages that had different widths a so called staggered accordion. By using thin printer paper and some christmaspaper I turned it into a card. I started with a half A3 size paper (about 16 by 6 inches)














Geen opmerkingen:

Een reactie posten