woensdag 30 oktober 2013

mini album van restjes / mini album with scraps

Inmiddels heb ik een paar mini albums gemaakt en daarvan heb ik wat papier resten over gehouden. Soms stroken van tussen de 7 en 10 cm breed en 30 cm lang, of wat meer stukjes van iets meer dan 10 bij 10 cm. Nu wil ik een volgend mini album maken dat gemaakt ik van deze restjes. Ik heb nog papier zakjes van 10 cm breed en ongeveer 20 cm lang, en die wil ik graag gebruiken. Nadat ik lang op internet aan het zoeken ben geweest naar ideeën vond ik het voorbeeld tussen mijn eigen spullen. Op een kunstmarkt heb ik dit voorjaar een soort boekje gekocht om min eigen theezakjes mee te nemen of te bewaren. Dit was precies het idee dat ik nodig had. Nu de uitwerking nog.

After making a couple mini albums I have a large amout of scraps. Sometimes some strips which are about 3 to 4 inches width and 12 inches long but more often pieces which are about 10 or 11 inches square. I will try to make a new mini album using these scraps. I have found some small paperbags which are 4 inches width and about 8 inches long, and that is what I want to use. I have tried to find some inspiration on the internet but I found it on my own desk. This spring I bought a little booklet to keep teabags with me on a craft market. That will be my inspiration. To be continued.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten