maandag 5 augustus 2013

draden / threads

Het is al wat langer geleden dat ik iets met textiel gedaan heb. Vandaag het ik toch weer een begin gemaakt. Voor het maken van manden en vazen gebruik ik soms diverse draden tegelijk. Het is dan wel eens lastig om te voorkomen dat de diverse draden in de knoop raken. Ik heb nu bedacht dat ik van te voren de draden ga samenvoegen. De samengestelde draad is natuurlijk ook uitstekend geschikt voor een dikkere haak of breinaald.


strengen worden eerst kluwens / skeins become balls

It is a while ago that I did something with textile. Today I started a small thread project. If I make a basket I sometimes use a mixed thread. Assembling the thread isn't always easy. The thread easely get tangeled. I decided to make some thread in advance. These mixed thread are also great to use as a crochet or knitting thread.

eerst deze samenvoegen /  joined these first

dan deze samenvoegen / then join these two


2 x 2

het resultaat is 4  / the result  is 4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten