donderdag 1 augustus 2013

agenda 2014 / planner 2014

Inmiddels ben ik bijna verslaafd geraakt aan de mooie smash boeken van K&Company. Ik heb de blauwe uitvoering gebruikt als gastenboek voor mijn zusje, de gele is mijn internationale reis dagboek en in de zilveren uitvoering bewaar ik alles wat met textiel te maken heeft. Nu heb ik ook een bestemming gevonden voor de onlangs gekochte paarse uitvoering. Misschien is het voor velen van jullie nog te vroeg om er aan te denken maar mijn nieuwe smashboek gaat mijn agenda voor 2014 worden. Om te beginnen een paar foto's van de inhoud van het boek en een foto van het overzicht van de maand januari.

Last couple of months I'm totaly in love with the smashbooks from K&Company. I used the blue one as a guestbook for the birthday party of my sister, the yellow one is my international travel journal and in the silver one I keep every thing that has to do with textile. I also bought the purple smashbook some time ago and now I know what I'm gone do with that one. It will become my planner for 2014. For a start I will show you some of the inside pages and the planner for januari 2014.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten