vrijdag 14 maart 2014

Kadootje / Gift

Deze keer gaat het niet over het maken en/of geven van een kadootje maar over het krijgen van een kadootje. Via mijn broer heb ik 2 vuilniszakken met brei- en haakgaren gekregen. De gever heeft dus haar voorraad waarschijnlijk kritisch bekeken en flink opgeruimd. Ik ben er erg blij mee. Ik weet niet of ik alles zelf hou maar voor alles wat niet in mijn voorraad past zal ik een goede bestemming zoeken.

This time it isn't about making or giving a present but about receiving one. My brother gave me 2 big plastic bags with knitting and crochet yarn of all kinds. He had received this from a friend of his.  His friend has looked critically through her stash and gave away all she didn't want to use I think. I'm very pleased with it anyhow. I don't know yet if I want to keep it all for myself but if not I will look for a good destination for it.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten