maandag 10 maart 2014

een eindeloze kaart / the never ending card

Tijdens het bladeren op you tube kwam ik deze video tegen:  www.youtube.com/watch?v=twYx1CZU4Y4&list=FLVQdS_e58Gf3Su-cGfl4zhw .
Ik vind het een erg leuk idee om op die manier een kaart te maken. Maar omdat er verder geen uitleg over het maken van de kaart werd gegeven moest ik gaan experimenteren. Nadat ik de video een aantal keer had bekeken begreep ik hoe de verhoudingen binnen de kaart moesten zijn. Omdat ik vind dat ik niet goed kan tekenen heb ik gekleurd papier gebruikt in plaats van de tekeningen. Dit is het resultaat in foto's.

When I was searching you tube for some different cards I found this video: www.youtube.com/watch?v=twYx1CZU4Y4&list=FLVQdS_e58Gf3Su-cGfl4zhw
I wanted to make a card like that. There was no tutorial in the video and I couldn't find one either, so I had to find out myself. When I looked at the video several times I slowly uunderstood how the card worked. I think I can't draw so I used colored paper to show the different parts of the card. This is my variation in pictures.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten