zondag 8 september 2013

mini album

Ik mag een nieuw mini album maken voor een webwinkel in scrapbook artikelen. Ik heb Josephiena leren kennen op een braderie hier in Hoogezand. En dan blijkt dat ze bij mij in de straat woont. Zij heeft een webwinkel in scrapbook artikelen genaamd scrapwebshop.  Kijk hier maar eens wat voor leuke dingen ze allemaal verkoopt.  www.scrapwebshop.nl Het mini album is bedoeld als demonstratie model op beurzen en braderieën. Het materiaal voor het boekje is beschikbaar gesteld door Josephiena en het lijkt mij heel leuk om dit te doen. Ik ben begonnen met het maken van de kaft. Eerst het karton op maat snijden en dan beplakken met het ondergrond papier. In dit geval donkerbruin omdat het boekje een manlijke uitstraling moet krijgen.

A scrapbook webshop asked me to make a new mini album. I met the owner Josephiena at a  local fair here in Hoogezand. She sells some awesome papers and lots of other cute scrapbook supplies just look here www.scrapwebshop.nl The mini album will be used as a demo model at fairs and markets. I look forward to use the beautiful papers but I started making the cover. I have cut the chipboard and glued on the background paper. For this mini album we choose dark brown paper to get a masculine look.



binnenkant kaft / inside cover

 
buitenkant kaft / outside cover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten