woensdag 24 juli 2013

Dag # 275 veranderingen / changes (1)

 De eerst verandering: de frequentie

Het is tijd geworden om het één en ander in deze blog te veranderen. Tijdens de vakantie is mij duidelijk geworden dat ik de blog niet meer op dezelfde manier wil voortzetten. Op dit moment voelt de blog als een dagelijkse verplichting die niet leuk meer is. Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik wil er vooral ook zelf plezier aan beleven en doe dit niet alleen voor anderen. Ik blijf wel bloggen maar iets minder regelmatig. Ik blijf natuurlijk ook dingen maken, dat zal zo wie zo niet veranderen.
De laatste paar dagen ben ik bezig geweest met een nieuw mini album. Dit nieuwe mini album is ook weer gemaakt van papieren zakjes. In Duitsland zijn in de meeste supermarkten nog wel ( of alweer ) papieren boterhamzakjes te vinden. Ik heb nu een pakje van 60 stuks gekocht voor nog geen 2 euro. De zakjes zijn dunner maar omdat beide kanten nog met papier worden beplakt is dat niet erg. Na het bepalen van de afmetingen heb ik eerst de kaft gemaakt. De boterhamzakjes zijn al op maat gesneden voor de pagina's maar nog niet met papier beplakt.


het boterhamzakje / the paperbag


de proef pagina / the page tryout

de kaft / the cover
The first change: the frequence

Time has come to change the rules for this blog. During our holiday I realised I didn't want to go back to the daily obligation of blogging again. I still like to show you a little bit of my world but not on a daily base anymore. The blog must be a pleasure and not an obligation. I still like to show you the things I make so don't worry, I will be here frequently.
Last couple of days I started a new paperbag mini album. In the Netherlands I couldn't find any paperbags in the supermarket but when we were in Germany during our holiday I found some. I bought a package of 60 bags for under 2 euro. The paperbags are rather thin but with the craft paper glued on it will be sturdy enough. Before I made the cover I have cut the bags to size and made a sample page with it.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten