zondag 23 september 2012

Waarom/Why

Tijdens het voorjaar en de zomer ben ik in diverse tijdschriften en op diverse blogs artikelen tegengekomen over "365 dagen" projecten. Daarin ga je de uitdaging aan om de volgende 365 dagen ( een heel jaar dus) iedere dag weer, iets te maken/schrijven of doen.
Voor voorbeelden zou je kunnen kijken op www.MakeSomething365.com.
Ik wil mijn eigen project op 1 oktober 2012 starten en dit is mijn blog daarover. Ik wil iedere dag iets maken en hier een foto plaatsen.
Wat ik maak zullen vooral kaarten en enveloppen zijn, maar wie weet wat voor ideeën er tijdens het project nog ontstaan.
De komende dagen wil ik gebruiken om te leren hoe dit programma werkt en wat ik er mee kan.




During this spring and summer I have read in several magazins and blogs about "365 days" projects. It is about challenging yourself to make/write/do something for the next 365 days (yes a whole year) every day again.
For some examples you can look at www.MakeSomething365.com.
I will start my own project on october 1st 2012 and this is my blog about it. I will make something every day and post a photo here.
I will make cards and envelops mainly but who knows what happens on the way.
The next couple of days are used to learn how this blogging program works and what I can do with it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten